Dokud nás smrt nerozdělí

v

od

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů.

Nejenže nemusí – neměly by být. Navzdory tomu, že pohříchu často bývají; čím víc agresivních povrchních efektů, tím větší nouze o jiskru, vtip a kvalitu sdělení.

Dokonalý videošot na svou sezónku vymyslel předloni utažský resort Park City.

Použil pravdivý osobní příběh svých dvou skutečných sezónkářů Lou a Bradleyho Roundsových – manželského páru 32 let, sezónkářů 35.

Unikátní osobní příběh, jenž by bylo hříchem nevyužít. Všech 35 sezónek s fotografiemi prorotuje – jak jinak než 35vteřinovým – videoklipem ve formě jakéhosi intervalového časosběru.

Geniální a současně jednoduché zpracování, přímočarý vzkaz, silný emotivní náboj sdělení a reálný pár, s nímž se lze potkávat na sněhu a prohodit pár slov.

Dost možná ideální reklama na sezónní skipas; nejlepší, co kdy byla vymyšlena.

https://www.youtube.com/watch?v=PGx4fninXcA&t=19