Lyžařský XXX obsah z křesel lanovek živě k nevyspalým očím pracující třídy

Písmo: A ++ A --

Jistou dobu se náměty zdejších posledních článků vozí v pomyslné kabince, případně křeslech sedačkových lanovek horských areálů. Už se tu v nich muzicírovalo, dávaly se rozhovory, nabádalo k bezpečnosti. Dnes lanovkovou sérii uzavřu – a vlastně ničím výjimečným. Přesně naopak: v dnešním článku chci ukázat, že středisko nepotřebuje přijít prakticky s ničím. Protože běžná jízda nahoru v lanovce umí být inspirující sama o sobě.

Zvlášť těch několik prvních na začátku dne, kdy se přes chuchvalce ranní mlhy klube na svět slunce a pohrává si se světlem. Jako třeba v případě nedávného videa utažského Snowbirdu;

Snowbird tweet 4

Na co v podobných případech opakovaně poukazuju, je jednoduchost a nenákladnost konceptu. Jak náročná byla asi editace tototo půlminutového klipu?

Abych nemusel hádat a domnívat se, zjistil jsem si to přímo od kováře – od Davida Amiraulta, nového marketingového šéfa Snowbirdu. On sám video natočil na svůj iPhone 6+ při své první jízdě na kopec v osm hodin ráno a následně vyeditoval přes aplikaci 4G. Celkový čas? Prý 5 minut.

I kdyby trochu přeháněl a bylo to ve skutečnosti půl hodiny času – během té doby dokázal zprostředkovat tisícům diváků řadu emocemi nabitých elementů důvěrně známých všem, co jezdí lyžovat; vjemů typu ostého, řezavého ranního vzduchu při první jízdě ještě namrzlou lanovkou; jedinečných výhledů na terén proklubávající se pod chuchvalci mraků; nervózního očekávání, jak asi bude chutnat první jízda, čím víc se lanovka přibližuje hornímu terminálu, a tak dál.

Nedocenitelný autentický obsah získaný při rutinní jízdě v kabině lanovky, který marketingově rezonuje – jak je patrné z twitterových ohlasů na uvedené video…

Snowbird tweet 2

…i z uživatelské statistiky daného tweetu, kterou David Amirault velkoryse umožnil zveřejnit;

Snowbird tweet 3

Když si dá Snowbird s videem větší práci, odezvu sklidí o to významnější. Tohle promo video z čerstvého prašanového dne vyeditované profíkem Justinem Olsenem už na YouTube a Facebooku posbíralo kombinovaných 100 tisíc shlédnutí, 3 tisíce lajků a 500 přesdílení.

Ale jak ukazuje příklad prvního improvizovaného videa nahoře, není ani potřeba čekat na půlmetr nového peří, aby emoce efektivně doputovaly k tisícovkám pozorných očí, hlav, srdcí.

Všimněte si sněhových podmínek pod jedoucí lanovkou z jednoho výseku ze zhruba poloviny času stopáže videa. Pohled dolů jasně ukazuje rozježděný sníh z (minimálně) předchozího dne. Vadilo vám to při prvním, autentickém shlédnutí videa nahoře? Pochybuju. Spíš bych si vsadil, že jste rozježděnost povrchu ani nezaznamenali.

Snowbird tweet 1

Nejednou už mě napadlo, proč střediska nepřipojí fixní kameru pod nějaké křeslo své lanovky a nenechají jí běžet a záznam streamovat do éteru celý den, od začátku do konce, pořád dokola.

Těžko už by mohla poskytnout realističtější obrázek o stavu zalidněnosti, sněhu, počasí, plus by nabídla nefalšovanou lyžařskou pornografii těm, co musejí brainstormovat v nějakém kanclu a přitom jsou v myšlenkách někde úplně jinde.

Zvlášť, když minulý týden paní ministryně socialistické vlády Marksová velkoryse a důmyslně navrhla uzákonit ochranu zaměstnanců před stresem!

Takové virtuální ježdění lanovkou sem a tam po celou pracovní dobu by se pro některé zaměstnance mohlo ukázat srovnatelně stresuvzdorným, jako – cojávím – gratis podnikový alkohol, drogy a rokenrol, nebo snad ne?

Tom Řepík
Expertní textař tuzemského horského byznysu.
Analyzuje PR trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Marketingový mentoring | copywriting | krizová komunikace v oboru
[Kontakt]