Pět principů jedinečného střediskového videa v jednom balení

Písmo: A ++ A --

Technické zasněžování se zdá být nejen soudobou nezbytností pro přežití bílého sportu, ale má v sobě cosi magického a bezesporu i fotogenického. Video je zase zřejmě nejlepší nástroj, jak efektivně sdělit krátký marketingový příběh.

Hřích nespojit obě věci dohromady.

Kalifornské Heavenly už před šesti lety natočilo pozoruhodnou videosérii o vlastním zasněžování, jež může dodnes sloužit za předlohu dokonalé oborové filmařiny. V každé z epizod série výtečně kombinuje 5 základních pravidel úspěsného komerčního videoklipu:

1. Profesionálně natočené a editované

2. Vyprávějící unikátní, poutavý příběh

3. Podávající technickou informaci, „jak to funguje“

4. Propůjčující skiareálu osobitost, lidský rozměr

5. Prodávající to, co má prodat

Videosérii vyrobila profesionální skupina Deep Roots Media od Lake Tahoe, produkující krátké filmy i pro některá vailská střediska, napříkad televizní spoty pro Kirkwood.

Bez dalších zbytečných slov: znamenitá 4-dílná série The Snowmakers of Heavenly;

Tom Řepík
Expertní textař tuzemského horského byznysu.

Analyzuje PR trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Marketingový mentoring | copywriting | krizová komunikace v oboru
[Kontakt]