Celebrita v boudě na kopci: šmrncovní whistlerský seriál Embedded

Písmo: A ++ A --

Mám to jak v té pohádce o Hrnečku vař: kdykoli otevřu téma neotřelých obsahů pro střediskový videomarketing, napadají mě další a další příklady originálních námětů, o nichž mi stojí za to napsat.

A snad tím poskytnout (či to aspoň zkusit!) nějaký inspirační tip tuzemským provozům, jejichž marketing ujíždí po – tak smutně obvyklé – úzkokolejce se zrezlými výhybkami na trase „Podívejte, jak je u nás krásně, ulejte se ze školy nebo ukažte prostředník šéfovi v práci a přijeďte k nám žít.“

Dnes představím před několika lety novátorsky použitý videokoncept, který od té doby nikdo nenapodobil (o němž bych věděl, ať jsem korektní). Jde o počin světové celebrity Majka Douglase. Nemyslím však TOHO Douglase, nýbrž lyžařského Majka Douglase, světovou top star přezdívanou Kmotr freeskiingu.

Ten se týden před otevřením zimní sezóny 2011/12 dobrovolně uvěznil na vrcholku Whistleru v jednoduché boudě pro skipatrolu. S sebou měl jen notebook, kameru, spacák a lyže – s tím, že bude denně natáčet zákulisní videa z finálních příprav skiresortu na otevíračku.

Vzníkla tak unikátní sada šesti denních klipů nazvaná Embedded;

Pohled za kulisy největšího severoamerického střediska, jaký do té doby veřejnosti nebyl umožněn.

Marketing horskostřediskové branže potřebuje dobrý obsah ve všech typech svých výstupů jak sůl. A dobrý obsah nemusí být nutně natáčen Warrenem Millerem nebo Milošem Formanem z helikoptéry na drahé digitální RED kamery.

Videosérii výše si udělal MD buďto zcela sám, či měl k ruce jednoho člověka ze své firmy Switchback Entertainment, jež seriál pro Whistler Blackcomb produkovala. Večer Mike stopáž nastříhal a druhý den klip visel čerstvý na internetu coby lyžařský teaser pro otevření střediska.

Každý resort si může takovouto úroveň a rozsah práce dovolit.

A každý resort má svůj vlastní příběh k prezentaci. Stačí rozhýbat to zarezlé myšlenkové návěstidlo.


Související texty na téma Whistler