Walt Disney si uvědomoval, že pokud by se dokázal zapojit do organizace newyorské výstavy EXPO 1964/65, přineslo by mu to celou řadu výhod.
Jednou ze společností, s níž Walt jednal, byli General Motors, kteří se na EXPO nadšeně chystali s vlastním obrovským pavilonem Futurama a Disneyho asistenci nepotřebovali. Walt se obrátil na Ford, kde na jeho návrhy slyšeli. Dohodl se s nimi na výstavbě obrovského pavilonu Ford Wonder Rotunda obsahujícího spoustu nástěnných maleb, vnitřní zahradu či speciální orchestr složený výhradně z autosoučástek.
Hlavní atrakcí Fordova pavilonu byla okružní jízda zpět časem do pravěké historie lidstva na dráze nazvané Magic Skyway v posledních modelech kabrioletů značky. Nikdo je nepotřeboval řídit, auta se samočinně pohybovala po okruhu rychlostí asi 12 km/h.
Ford pro účely výstavy dodal 160 sériových aut, kompletně vykuchaných a vybavených rádiem s nahraným komentářem okružní jízdy pavilonem v šesti jazycích.
Záhy však vyvstal vážný problém: jelikož každý jinak vážící model obsazený pasažérem rozdílné hmotnosti nabíral na okružní dráze jinou rychlost, docházelo k nevyhnutelným kolizím. V prvních dnech výstavy musel Ford narychlo v pavilonu zprovoznit opravářskou dílnu kamuflovanou jako součást atrakce.
Svízel nakonec vyřešil sám Disney: při návštěvě Fordovy továrny si všiml dopravního pásu na těžké autosoučástky – netrvalo dlouho a Magic Skyway Fordova pavilonu byla přestavěna tak, že jednotlivé vozy se už nemusely pohybovat po vlastních kolech, nýbrž byly unášeny pomocí dopravníku a jednotlivé rozestupy zůstávaly po celou trasu dvanáctiminutové jízdy konstantní.
Stejný typ zařízení dodnes přepravuje návštěvníky na řadě atrakcí v Disney parcích, například ve strašidelném domě Haunted Mansion.