Na rozdíl od skipasů, když jde o jídlo, zákazník má alternativu. Může si přinést svoje

Povážlivě dost lyžařů chápe stravování se ve skiareálech jako nutné zlo; vesměs pesimisticky očekávají předražené, mizerné jídlo. Takovou tu nevábně přepálenou klobásu za stovku a vodou ředěnou snad i kofolu.

Ale cynismus stranou – každou ekonomicky pohnutou dobu může středisko pojmout jako svou šanci, jak zaběhlé vnímání zákazníků zkusit změnit.

Nijak novým trendem, jenž však v horských střediscích v zimě i v létě nepolevuje, jsou staromódní slevové kupóny.

Přilípnout ústřižek ke skipasu (či letnímu vstupu na lanovky) obvykle znamená nejen vyšší tržby v dané stravovně, ale současně i ovlivňuje zákazníkovo vnímání hodnoty celého pobytu ve středisku.

skigastro1

skigastro2

skigastro3

skigastro4

Komplexněji se tématu gastro trendů v horských střediscích věnuju v únorovém SNOW 94, čerstvě na pultech.

Tom

Autor analyzuje marketingové trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Poskytuje mentoring českým a slovenským lyžařským střediskům.

Přejít nahoru