Zatímco název a logo má každé tuzemské středisko, svůj slogan zatím málokteré. Polepšit!
Nedávno jsme se šéfem jistého skiareálu seděli nad jejich možným novým sloganem, mimo dalšího. Mezi řečí mě napadlo, že skiresort bez sloganu je jak lyžař bez holí: obojí lze oželet, není to ale ono.
Dobře zvolený slogan může (a měl by!) být součástí mixu několika stěžejních prvků, činících střediskový branding rozpoznatelným, nezaměnitelným a srozumitelným.
Vím o resortu, jehož slogan je mezi lidmi známější než jeho logo. Pravděpodobně jde o nejslavnější skiareálový slogan planety.
Vermontský Mad River Glen má své sympatické SKI IT IF YOU CAN napevno přilepené ke svému názvu, tvořící dohromady jednu kompaktní značku. Toto střediskové evangelium jeho fandové hlásají, kde můžou.
Pokud vašemu horskému resortu důkladně zkonstruovaný slogan schází, o podobnou giganálož spontánního PR nejspíš přicházíte (all images © Mad River Glen resort);
Byl by samozřejmě hřích, kdyby slavný slogan nezazněl na závěr každého střediskového videoklipu. Zaznívá;
V MRG si hrají i se vzkazy na – v Americe takřka nezbytné – vstupní bráně do areálu;
Vstupní brány by tuzemská střediska mohla začít od amerických napodobovat – takový styl je podle mého gusta. Někdy příště tu pro inspiraci sestavím přehled těch zajímavých vstupních bran do skiresortů, o kterých vím. Málo jich není.