Minulý týden jsem tu (v souvislosti s letní videoprodukcí Blue Mountain) psal o trendu vyumělkovaně přehrávaných promo klipů resortů jako o odpovědi na otázku, kterou nikdo nikomu nepoložil.
Věřím, že soudné jádro lyžařské komunity takhle svůj sport vnímat (ani vidět propagován) nechce. Nepotřebuje.
Článek jsem doslova zakončil větou: V momentě, kdy střediskový marketing začne být dělán obdobnými prostředky a pro obdobnou úroveň publika, jako reklama na prací prášky, půjčky nebo politiky, nechci v takové branži mít co pohledávat.
Po dnešku vím o kampani, která obor směrem k takovému momentu zas o slepičí krok posunula.
Coloradský Copper přišel s novou sérií krátkých parodií naznačujících, co se asi děje v tělech lyžařů, když jim z rádia nebo televize oznámí, že bude sněžit.
Hustý. Přinejmenším doporučuju neminout druhý klip shora, v němž jsou herci převlečení – ano, za chcánky. Pan Moč, nebo co.
Žeby realizace nějakého zhuleného studentíka, který svůj vrtoch vnutil středisku za volný skipas?
Ne. Těžká profesionální zakázka. Takhle zní tiráž pod dílem;
CREDITS
Client: Copper Mountain Resort
Agency: Wexley School for Girls, Seattle
Executive Creative Director: Cal McAllister
Director of Production: Gabe Hajiani
Project Management Supervisor: Dee Dee Jones
Writer: Matt Kappler
Art Director: Lindell Serrin
Associate Producer: Tara Cooke
Account Director: Jordan Karr
Account Managers: Josh Brewer, Nick Minnott
Production Company: Dos Rios
Director: Mark Mirabile
Executive Producer: Paul Breslin
Director of Photography: Ryan Purcell
Gaffer: Vince Climek
Key Grip: Michael LePard
Swing: Issac Lane
Art Director: Oscar Lofgren
Art Assistant: Beth Batson
Costume Designer: Ron Leamon
Wardrobe Assistant: Jerrard Parr
Visual Effects Director: Trent Woolford
Audio Mixer: Matt Sheldon
Production Assistants: Anne Marie Zerba, Mike Wells, Bryce Patridge
Editing Company: Dos Rios
Editor: Trent Woolford
Audio Company: Bad Animals
Sound Designer, Mixer: Dave Howe
Talent: Chip Wood, Max Harris, Jesse LaTourette, Jonathan Shue, Joanna Becher, David Hogan, Ernie Hall, Daniel Deal, Lucy Pearce, Casey Vrla
Co víc, během pár týdnů se pomočený klip dostal na titulku prestižního Adweeku jako Ad of the Day.
No nářez.
Řemeslo, braň se!
Tom
Autor analyzuje marketingové trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Profesně činný v oblasti marketingu horských resortů od roku 1997.
Poskytuje mentoring českým a slovenským lyžařským střediskům.
[Kontakt]