Jde-li tu řeč o zlatých výročích, jak by mohlo jít ignorovat právě vyvrcholený SB50.
Velkolepá dlouhá nedělní noc nebyla nabitá jen prvotřídním sportovním dramatem, v němž nefavorizovaní denverští Broncos vymetli s Panthery o sloních 14 bodů.
Koneckonců Super Bowl už nějaký ten rok znamená zejména showbyznys.
Pompézní halftime show by mohla svou spektakulárností konkurovat snad jedině otváračka sezóny některého z tatranských resortů.
Já nejradši spatřil pana Seala, v hledišti napohled nestárnoucího Gordo Gekka, šlágr Hvězdami posetý prapor si střihla paní Gagová.
https://youtu.be/zv2f5r5O0-c
A kdo by nebyl zvědavý na ikonické půlminutové reklamní spoty, za něž si letos televize CBS říkala $5 mio za půlminutu, žejo.
Osobně mám dlouhodobě nejradši nápady Heinzu a chipsů Doritos.
Heinz letos v mých očích udržel laťku solidně vysoko svými hot dogy;
To samé soudím o Doritos – letošní téma z porodnice nenudí;
https://youtu.be/vH2LsFcWOFY
A tady je můj subjektivně nejoblíbenější Doritos klip, už z roku 2011;
Kterou SB50 reklamu tedy považuju za nejzdařilejší?
Pochopím ty nechápavé pohledy – ale tu, s níž přišel marketing lyžařského Vailu a žádné miliony za ní nikomu neplatil.
Tenhle důvtipný inzerát propagující 7 známých vailských super-mís a současně vyjadřující podporu coloradskému týmu zveřejnil Vail zkraje minulého týdne.
Holt Vail. Jak nikde na světě.
Senzační týden pro Colorado uprostřed znovu velkorysé, na prašan štědré zimy – to pokud necháme stranou neméně velkolepou dominanci slavné vailské divy, Lindsey Vonn.
Rudý stát, vypadá to, se veze na vlně echt dobré karmy.
Tom
Autor analyzuje marketingové trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Poskytuje mentoring českým a slovenským lyžařským střediskům.