Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, vědí vedle minule popsaného Lutsenu taky v utažské Altě.
Už čtvrtou sezónu produkuje horské středisko Alta vlastní videosérii On the Lift With, jakési Křeslo pro hosta.
Altský markeťák Joe Johnson si (obvykle za safra vymalovaného dne) mezi běžnými hosty střediska vyhlídne někoho, kdo má nějakou unikátní spojitost s oblastí, přisedne si k němu na dvojkřeslo lanovky Wildcat, zapne si GoPro kameru a během desetiminutové jízdy nahoru vytvoří zábavný a hodnotný videoobsah. Posuďte.
Poctivá marketingová rutina.
Co považuju za zvlášť geniální, jsou na dřeň okrájené náklady.
Obsah, už ze své definice, může být natočen během jediné jízdy nahoru. 10 minut stopáže s minimem editování – pouze lineárním vystříhnutím částí, jež nevyšly (anebo plonkového prostoru mezi otázkami), a slepením segmentů k sobě (lepené švy přiznány zvukovým efektem). Host je odchycený při svém vlastním lyžování, není tedy zapotřebí žádné plánování, žádné domlouvání setkání, žádné extra cestování. Rozhovor jede bez scénáře, což ještě víc šetří čas, usnadňuje natáčení a přispívá k neformální atmosféře filmu.
Jednoduchost, minimalismus, nenákladnost, opravdovost.
Alta tenhle svůj koktejl namíchala chytře.
Tom Řepík
Expertní textař tuzemského horského byznysu.
Analyzuje PR trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Marketingový mentoring | copywriting | krizová komunikace v oboru
[Kontakt]