Co z toho bude zákazník mít, když přijde zrovna k vám?

Že většina rekreačních lyžařů sjíždí svahy v nevhodných (mj. obvykle příliš velkých) lyžařských botách, je známou věcí a hrachem roky házeným na zeď materiálovými redaktory lyžařských magazínů.

Ono to pro typického laika není žádný med, vyrazit si kupovat lyžáky a odnést si ty správné. Pohříchu tolik obchodů, dušených bídným obratem, hledí vnutit to, co mají na skladě, bez ohledu na vhodnost pro danou nohu.

Žádný div, že civilní lyžaři bývají frustrovaní, cyničtí a skoro se až děsí situace, kdy jim odjedou stávající boty do té míry, že budou nuceni opět podstupovat martyrium shánění a zkoušení nových. A znovu odolávat tomu neviditelnému psychologickému tlaku prodavačů, hypnotizujících je svým „vem si tyhle, zaplať a zmiz.“

Tak mě napadlo, kolik asi tuzemských obchodů, namísto tupé reklamní masírky licoměrně vlezlých inzerátů, vyprodukovalo něco podobného, jako kalifornský Start Haus v Truckee, nefalšovaných Starých Splavech Ameriky.

Sérii takto nepovrchních, informativních, výukově propagačních videí, v nichž demonstrují (nikoli jen planě slibují a/nebo předstírají), jak problematice lyžařského obutí rozumí, jak její důležitost vnímají – a jenom naznačují, co z toho budou zákazníci mít, když zavítají k nim.

Aniž by cokoli zkoušeli výslovně prodávat.

(Následující videosérie Start Hausu z Truckee adresuje problém pořízení si vhodných sjezdařských bot; totožný princip zákaznické přívětivosti lze pochopitelně aplikovat na naprosto každý další druh sortimentu zboží i služeb v kterémkoliv odvětví.)

[kontaktlink]

Přejít nahoru