Funglnová hvězda lyžařského píáru Halley O’Brien padá vzhůru. Zatím

Sociální média a mládí jdou k sobě jako osel a mrkev. Anebo – trochu romantičtěji – jako babiččina kuchyně a vonící napečený plech borůvkového koláče. Není roku, kdy by (socmédia, ne babiččina plotna!) nevyprodukovala své hvězdy s pověstnými iks minutami slávy.

Ještě 4 roky zpět byla Halley O’Brien PR manažerkou prťavého skiareálu Mountain Creek v New Jersey na východním pobřeží, necelou hodinku cesty z NYC. Ačkoli pro svůj domovský resortík dál zůstává k dispozici, během posledních let její charizma objevila řada firem z oboru i národní NSAA lyžařská asociace, pro něž moderuje/hraje v promo videoklipech. Včetně elitních jmen jako nadnárodní kanadský obr Intrawest nebo (Intrawestem v minulosti vlastněný) jiný kanadský obr, Whistler.

Když jsem tu na jaře analyzoval kampaň loňského Intrawest skipasu, pro Halley v marketingových videích Intrawest Passportu jsem měl vesměs jenom komplimenty a nic jiného. Koneckonců byl to jeden z jejích prvních velkých džobů; byla neokoukaná, čerstvá, voněla novotou.

Doslova jsem o ní tehdy napsal: A co teprv promo videa propagující 2014/15 Intrawest Passport. Každý resort by měl posoudit dynamiku a svěžího ducha těchto a zrevidovat vůči případným videošotům svým.

(Videa mezitím byla Intrawestem stažena z YouTube éteru a nahrazena novým promo materiálem nové generace sezónky.)

Jenže v téhle její neobvyklé dynamice a až jakési agresivitě projevu, jež jsou stále dokola jen bledě modré, ležy pies pogrzebany. Pořád a pořád a pořád stejná story a stejná vypravěčka se stejnými prostředky, stejnými gagy, stejnou mimikou, stejným výrazivem.

Letos se Halley zdá být v lyžařském marketingu všude a zřejmě přinejmenším nějaký ten pátek bude;

Atakdál atakdál.

Halley O’Brien Productions heyday.

Něco jako mlsat ten výbornej borůvkovej koláč od babičky… jenže celej den. Přetláskat se jím – a další den ho (muset) do sebe cpát zas.

Nic to nemění na věci, že koláč je senzační. Jen ho zkrátka máte na čas až po krk.

Tak mě napadá, jak se tenhle očividný potenciál mít po krk videí se senzační, jen furt stejnou Halley, projeví do průběhu a trvání její prozatím hvězdné kariéry.

Zda ta se bude podobat balistice výstřelu z děla. Víte co tím myslím – něco jako jepičí kariéra někdejších Lunetiků. (Pokud si nevzpomínáte nebo nevíte, vůbec to nevadí.)

Za mě škoda, že se svým pokladem Halley nepracuje líp. Líp ve smyslu míň-líp.

Tom

Autor analyzuje marketingové trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Profesně činný v oblasti marketingu horských resortů od roku 1997.
Poskytuje mentoring českým a slovenským lyžařským střediskům.

Přejít nahoru