Je to pár týdnů, co jsem vzdával hold sněhové Kleopatře 2015, taky paní Marii Callas, paní Normě Jean a paní Katarině Witt lyžařského marketingu, všechno v jednom.
Halley O’Brien na vrcholku svého kariérního ledovce.
Její Achyllovkou se zdá být, že se jeví pořád stejnou. S čím dál předvídatelnějšími, už mockrát spatřenými a zkonzumovanými gagy.
Bude tu ve stejné formě za rok dva? Pochybuju. Ani bych to lyžařské industrii nijak extra nepřál.
La vie est changement.
Každopádně, tohle je část produkce HO’B jen za poslední měsíc.
Ta holka se snad nezastaví. Trochu Leoš Mareš v sukni. (Vlastně v kulichu, pokaždé jinak barevném.)
Horské středisko, jež v rámci své komunity objeví zpoloviny (z větší poloviny, radši) takhle žovíální a výřečné děvče, nalezne drahokam v blátě – nefalšovaný Svatý grál pro svůj marketing. Potenciální ambasadorku střediska.
Kleopatru skiareálu.
Rád budu pro každou takovou psát scénář a uplýtvávat ze svých copywriterských špejcharů.
Tom
Autor analyzuje marketingové trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Poskytuje mentoring českým a slovenským lyžařským střediskům.