McEnroe For President… not

Lyžařský udate, jenž nešlo nedat.

Jsa odkojen Abbou, Borgem a panem Stenmarkem, tenhle Švédskej syndrom mi zůstane do konce mých dní. (Vůbec mi to neva, jsem na to naopak pyšnej – jen o to víc špatně snáším vědomí, že to moje milovaný starý, dobrý, nehloupý, blonďatý, pihovatý Švédsko je on its way to hell. Bez možnosti návratu.

McEnroeProč však o tom píšu – za mých mladých let jsem prožíval letité souboje o trůn Borga s McEnroem podobně, jako ve stejné době podobné mače Stenmarka s bráchy Mahreovými. I tohle ve mně zůstane nafurt.

A proč tedy o tom ksakru píšu?

Jednak mi dělá dobře připomenout si po letech tuhle pěknou dobu raných osmdesátek, druhak mi ji připomnělo dnešní pokračování souboje na dálku mezi vailskou sezónkou Epic a jejím největším vyzyvatelem, aliancí MAX Pass.

Že lyžařské sezónky jsou nejžhavějším hitem lyžařské branže od dob masového příchodu carvingového krojení, jsem tu na blogu psal celé léto. Na konci září zveřejnil Vail Resorts svůj fiskální Q4 report, z něhož vyjímám pro ty, jež to zajímá:

• Total skier visits for fiscal 2016 increased to approximately 10.0 million, an increase of 18.5% compared to the prior fiscal year.
• Season pass revenue increased $46.6 million, or 21.5%, compared to the prior fiscal year.
• U.S. ETP, excluding season pass holders, increased $8.49, or 9.8%, compared to the prior fiscal year.
• Mountain net revenue was $1,304.6 million for fiscal 2016, an increase of 18.2% compared to the prior fiscal year.
• Mountain Reported EBITDA for fiscal 2016 increased $96.7 million, or 29.5%, to $424.4 million.

Hozená rukavice kompletní horské branži.

Když tu…

… MAX Pass, v září zde s Epicem srovnávaný, před hodinou oznámil rozšíření své aliance o dalších šest (!) středisek na celkových 38 (!!). Holy cow!

MAX Oct Add

V mých očích nefalšovanej mač studenýho Borga s nervákem Johnem, či jízdy Stenmarka proti Mahreům.

Chci však celou věc nasměrovat do našich kopců.

Už v září jsem tu napsal svůj vážně míněný názor, že nejlepším modelem československé sezónky může být kočkopes mezi v článku popsanými prodejními modely. Přičemž MAX Pass se mi jeví kandidátem na jakousi Master Copy mezi všemi ostatními předlohami.

Právě mám na stole marketing tuzemské supersezónky #CZSP CzechSkipass, jíž bych rád vdechnul něco svěžího života do žil.

CzechSkipass 2017

A pokud bych si měl vsadit na to, že se do – řekněme tří až pěti – let její současný model změní na model ochutnávkových dní podobných právě MAX Passu, vsadil bych hodně. Příslovečnou farmu.

Všechna prémiová střediska pod CzechSkipassem – sledujte MAX Pass. Podle mého lajnovač nových trendů v segmentu sezónkových aliancí a dost možná nový mustr pro nejedno budoucí česko-slovensko-alpské uskupení.

Mně by to dávalo ten nejlepší smysl.

Každopádně, bravo marketérům od MAX Passu. Inovátoři a navíc muži činu, jichž je vždycky a všude jak šafránu.

https://youtu.be/7PxX1K5PjFA

Tom Řepík
Expertní textař tuzemského horského byznysu.
Analyzuje PR trendy pro jednoho z globálních lídrů branže.
Marketingový mentoring | copywriting | krizová komunikace v oboru
[Kontakt]

Rekonstrukce webu


Na blogu probíhá rekonstrukce. Hotovou verzi čekejte zanedlouho.

This will close in 10 seconds

Přejít nahoru