Kdo by to neznal: co není rozbité, bývá možná lepší nespravovat. Změna (lhostejno zda partnera v životě či byznysu, designu webstránek, ale i jakákoli jiná) se zhusta umí otočit do změny k horšímu. Ne v případě kovbojského Telluride.
Pozornost publika i provozovatelů webstránek se na můj vkus až přehnaně často upíná k estetice. Jenže k čemu je pěkně vypadající web, když nefunguje, jak má?
A tak ačkoli na letošní přepracování webové prezentace coloradského Telluride zaznívala spousta chvály právě z hlediska nového designu, byl to precizní marketing v neviditelné strojovně webu, který umožnil ukázat web v celé jeho – tedy i funkční – parádě.
Významový smysl dávající ikony ke kliknutí, personalizace, interaktivní elementy umožňující návštěvníkům uložit si a shromáždit důležité stránky podle individuálního zájmu, šikovně integrované přihlašovací formuláře, plus řada dalších inovativních konceptů v textu i navigaci. Mnoho komplexních úkolů destilovaných v extrémně jednoduchém webovém rozhraní.
Nejspíš nejlepší však je, že nový web byl od svého spuštění už x-krát optimalizován a upraven. Zní to možná logicky, ale tak málo provozovatelů tenhle důležitý koncept praktikuje: co se na nové verzi stránek udělá po spuštění je často důležitější, než co se udělalo do té doby.
Série všestranně precizně provedených promo klipů „Telluride in a word“ představuje zdejší resort ústa a očima lokálních residentů;
[kontaktlink]