Celoroční skipasy
Nový oborový trend, kdy tradiční zimní návštěvníci horských středisek slyší na letní výhody. Před pár lety horské středisko Camelback v americké Pennsylvánii ve snaze podpořit prodej svých letních permanentek přidalo […]
Nový oborový trend, kdy tradiční zimní návštěvníci horských středisek slyší na letní výhody. Před pár lety horské středisko Camelback v americké Pennsylvánii ve snaze podpořit prodej svých letních permanentek přidalo […]
Uhrančivých 100 by letos bylo nenapodobitelné Dorotce z Čaroděje ze země Oz, kdyby ji nezabila štvanice hollywoodské kariéry. Dožila se ani ne půlky. Moje i mé dcery Máji nejoblíbenější pohádka
Somewhere over the rainbow way up high Celý text »
Po letech hubených s konečně zas trochu štědrou sněhovou duchnou, jejíž párkrát přemrzlý půl-a-víc-metr si vychutnávám po zamrzlých bažinách rozlehlých rašelinišť místních horských plání na extraširokých backcountry lyžích, lze rozumně
Vytlemené lyžování: sláva jarní krustě! Celý text »
Snad nikdy v novodobé historii nebyl vyšší čas zmizet pryč od stresujících civilizačních nesmyslů někam do dostupné divočiny než právě teď. Ať už to znamená pryč za dům, pláněmi přes
Backcountry 2022: Pryč, pryč, pryč Celý text »
Život nejen vrcholového závodního lyžaře se občas podobá dlouhé zimě vyplněné zejména cestováním z jedné soutěže na následující. A jakkoli se takový životní styl může jevit neobyčejným a vzrušujícím, pravdou
Běžkařův návod na udržení zdraví Celý text »
Stále viac horských stredísk investuje do trvalo udržateľných riešení zasnežovania. Spoločnosť TechnoAlpin poskytuje prostriedky a know-how na to, aby bolo možné využívať zasnežovacie systémy aj na výrobu elektriny. Zasnežovacie systémy
Elektrina zo zasnežovacieho systému Celý text »
Každý výhrychtivý závodník na to má svou vlastní, víc či míň osobní metodu. Mnoho sportovních kariér bylo vystavěno, mnoho jiných zhaceno, mnoho závodů vyhráno i ztraceno na schopnostech vyladit svou
Běžkařské elementarity: Jak vyladit formu Celý text »
Tímhle obskurním sloganem doprovází tradicionalistické Sun Valley své reklamní vizuály posledních několika let. Inzertní kampaň ikonického horského střediska má zajímavou a poučnou genezi. Před několika roky jsem tuhle jejich kampaň
Vaše líné partie nás budou nenávidět Celý text »
Jde-li o branding, a nejen geografický, v mnoha ohledech jsem staromilským příznivcem toho, čemu se říká retro nebo vintage. Klasické, staromódní grafiky. O Sun Valley jsem tu ale psal nedávno,
Co se stane ve Vegas, zůstane tam: časuvzdorná lyžařská nostalgie znovuzrozeného resortu Celý text »
Ačkoli si přívlastek „nej“ snaží uzurpovat kdejaký sport (a NEJkrásnějších, NEJnáročnějších, NEJnoblesnějších atd. disciplín bychom se nedopočítali), jsou i aktivity, jimž se jejich nej dá věřit. Profesionální bull riding –
PBR: nejdrsnějších 8 vteřin Celý text »
Jednou z Waltových sportovních vášní bylo lyžování. V roce 1938 jej vyhledal rakouský imigrant a lyžařský šampion Hans Schroll a ukázal mu panenskou oblast nedaleko kalifornského Lake Tahoe, dnešní Sugar
Lyžařský sen Walta Disneyho Celý text »
Pomohou provozní úpravy z minulé sezóny trvale proměnit půjčovací proces z těžkopádného a nepřehledného na snazší a efektivní? Při cestě návštěvníka horského střediska z parkoviště na sjezdovku se proces zápůjčky
Nové paradigma pronájmu Celý text »
Pět možných stavebních kamenů pro vytvoření horskostřediskového marketingového plánu nové generace, přizpůsobeného změněnému spotřebitelskému i pracovnímu prostředí. Bez nadbytečného dramatizování lze říci, že obor ještě nikdy nečelil tak nevyzpytatelnému období,
Marketing nového normálu Celý text »
Deeskalační strategie zákaznických konfliktů jsou důležitou součástí zaměstnaneckého výcviku v řadě horských středisek odjakživa, v této koronakrizové éře však nabírají na obzvláštní důležitosti. Se vším souvisejícím stresem a politizací pandemických
Krizová komunikace: Nejíst to tak horké Celý text »
Prodávání skipasů online stimuluje objem realizovaných předprodejů, lyžařské podnikání činí předvídatelnějším a pomáhá sběru zákaznických údajů. A co stimuluje online prodeje? Dynamická cenotvorba. Horská střediska všude na světě rapidně přecházejí
Internetový prodej skipasů Celý text »
Když napadne dobrý sníh, lyžaři odjakživa jezdili a dál chtějí jezdit lyžovat, nezávisle na strastiplnosti časů. Současná koronakrize i tento historický úzus, zdá se, začíná měnit. Lyžaři i horský obor
Stručný dějepis moderních pohrom Celý text »
Korporace hlásí 76% nárůst prodeje permanentek oproti období 2019-20, což představuje zhruba o 900 000 sezónek více. Vydělat chce přes tři čtvrtě miliardy dolarů. Rozhodnutí společnosti Vail Resorts (VR) snížit
Společnost Vail Resorts prodala přes 2 miliony nových sezónek Celý text »
Vnímavému oku přijde kdeco v Disney parcích obrovské a současně tak nějak malé. Ne náhodou. Jde o promyšlenou optickou manipulaci machrů na filmové triky z Walt Disney Imagineering. Prakticky všechny
Vnucená disneyovská perspektiva Celý text »
Geniální spisovatel krátkých vět a důrazného stylu, odhodlaný voják, vášnivý rybář, lovec, sportovec, milovník žen, moře, nebezpečí, cestování, koridy, alkoholu, karet… taky sněhu a lyží. Ernest Hemingway dobrovolně opustil svět
Šťastný lyžařský život Hemingwayův Celý text »
Celoplošné zavádění digitálních technologií a související změny v provozu středisek přinesly revoluci v oblasti zákaznického servisu a viditelně vylepšily proces od výstupu z auta k nasednutí do lanovky – pro
Znovuobjevení zákaznických služeb Celý text »