Horský byznys

Marketingový průzkum mezi zámořskými skiresorty: Snapchat & Pinterest

Kolega Gregg Blanchard z americké centrály Inntopie se letos v létě pustil se do unikátní marketingové studie. Oslovil bezmála stovku horských středisek v Americe se specifickou sadou dotazů. Minule jsem pospsal jeho vývody týkající se Facebooku, Instagramu, Twitteru a YouTube,

Marketingový průzkum mezi zámořskými skiresorty: Snapchat & Pinterest Celý text »

(US akcie)

Kodak: Až na zem

V životě mě nepřestávají dostávat nejbizarnější paradoxy. Naučil jsem se vždycky v čemkoli paradox hledat. Obvykle ne marně. V devadesátých letech jsem byl aktivní ve výstavnické a shop-fitting branži a z titulu téhle pozice jsem vnímal citlivou optikou (nikoli zákazníka,

Kodak: Až na zem Celý text »

Horský byznys

Made in UA

Východní Evropa si dlouhodobě upevňuje svou pozici globálního výrobce lyží. Z posledních ucelených výstupů Evropského statistického úřadu Eurostat (za rok 2016) vyplývá, že státy EU exportují 3 miliony párů lyží a snowboardů a asi polovinu takové kvantity nadto importují na

Made in UA Celý text »

Horský byznys

V kterou hodinu posílat horskostřediskový emailing?

Jedna z kardinálních otázek, jež odjaktěživa nedávají zaspat střediskovým markeťákům; a nepochybně i většině filozofů světa (těm od dob, kdy přišli na to, že filozofování neobsahuje fyzickou námahu). Marketing skupiny Inntopia vytřídil běžný střediskový emailing (newslettery a ostatní jednorázovou komerční

V kterou hodinu posílat horskostřediskový emailing? Celý text »

Přejít nahoru